Bir ihtimal daha var!

Köşe Yazıları - 26-11-2018 08:51

Hangi şey sevilirse, onun eksikleri görülmezmiş!

Artık insan mı sevmez olduk?

Hani “Yaratılanı severdik, Yaradan’dan ötürü”

Ne oldu, Yaradan’ı mı unuttuk?

Ağır mı başladık biraz söze?

Zannetmem! Ki binlerce his ufalanıyor kalbimde!

YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı