Hangi şey sevilirse, onun eksikleri görülmezmiş!
Artık insan mı sevmez olduk?
Hani “Yaratılanı severdik, Yaradan’dan ötürü”
Ne oldu, Yaradan’ı mı unuttuk?
Ağır mı başladık biraz söze?
Zannetmem! Ki binlerce his ufalanıyor kalbimde!
Köşe Yazıları - 26-11-2018 08:51
Hangi şey sevilirse, onun eksikleri görülmezmiş!
Artık insan mı sevmez olduk?
Hani “Yaratılanı severdik, Yaradan’dan ötürü”
Ne oldu, Yaradan’ı mı unuttuk?
Ağır mı başladık biraz söze?
Zannetmem! Ki binlerce his ufalanıyor kalbimde!
16:38 - Genel
19:09 - Samsun Haber
18:57 - Samsun Haber
18:53 - Samsun Haber
17:08 - Samsun Haber
16:44 - Köşe Yazıları
15:29 - Samsun Haber
15:52 - Genel
15:14 - Köşe Yazıları
15:11 - Samsun Haber