CANİK, AİLEYİ ÖNEMSİYOR
Canik Belediye Başkanı Osman Genç, "Bugüne kadar her ne yaptıysak aile için yaptık. Bundan sonra da önce insan, önce aile diyecek, her adımımızda toplumumuzu oluşturan ailelerimizi gözeteceğiz'' dedi.
Tarih - 18-05-2013 10:43
Canik Belediyesi, hayata geçirdiği Aile Okullarında anne-babaları eğitmeye devam ediyor. Canik Belediyesi 'Aile Okulu' mezun vermeye devam ediyor. Canik Kültür Merkezi'nde düzenlenen sertifika töreninde, Halk Eğitim Merkezi işbirliğiyle düzenlenen aile eğitimi kursunu başarıyla tamamlayan kursiyerler belgelerini Canik Belediye Başkanı Osman Genç'in elinden aldı. 25 Kursiyerin hazır bulunduğu törene Başkan Genç'in yanı sıra Kaymakam Abdullah Kalkan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Haluk Melekoğlu, İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdürü Şerif Güleroğlu ve kursiyerler katıldı.
Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı