Yorgun Olan İnsan mı, Yoksa İçinde Yaşadığı Sistem mi?

İnsanlık tarihinin belki de en özgür, en teknolojik ve en bağlantılı döneminde yaşamamıza rağmen neden depresyon, tükenmişlik, yalnızlık ve anlamsızlık duyguları giderek yaygınlaşıyor?

Köşe Yazıları - 24-06-2026 17:20

Neden daha çok seçeneğe sahip oldukça daha kararsız hale geliyoruz? Neden daha fazla iletişim kurarken daha yalnız hissediyoruz? Neden daha verimli olmaya çalıştıkça daha çok tükeniyoruz?

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ

Günün Diğer Haberleri
haber medya kadın