Anlatamadım.

Anlatamadım… Senelerdir “Edebiyatı bırak!”, “Bana edebiyat yapma!”, “Bunlar hep edebiyat!” diye geveleyen pespaye zihinlere bu edebiyat denen şeyin ne menem bir şey olduğunu ne yaptımsa anlatamadım.

Köşe Yazıları - 09-06-2025 15:50

Anlatamadım.

Anlatamadım…

Sevdiyse insanlar, hep mısraların hatrına.

Anlatamadım…

Öfkelendiyse bir Amerikan zırhlısına, ya da küfür edilecekse ağız dolusu İsrail askerlerine hep edebiyatçıların kalemiyle.

Anlatamadım…

Atıyorsa bir yürek; insanlık aşkına, yitip giden umutlar adına, hâlâ bir şeylerin bir şeylere dönüşeceğine dair hayâller kuruluyorsa bunu edebiyat fısıldar insana.

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLANIZ

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Geleneksel

Geleneksel

27-06-2026 - Köşe Yazıları

Nur Dersine Gidişim

Nur Dersine Gidişim

27-06-2026 - Köşe Yazıları

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer