Elbette galip gelmemiz güzel, üstelik çok da iyi oynayamadığımız bir müsabaka da İsrail takımına galip gelmek çok da güzel. Hem de 10 sayı kadar geriden gelip bitime 4 dakika kala ilk kez öne geçebildiğimiz bir müsabakada.
Galibiyet anlamlı, güzel ama geçiyorum. Mevzu başka!















