Meyve Adlarını Da Kaybetmişiz
Geçen gün, şehrimizdeki büyükçe marketlerden birinde meyve-sebze reyonuna bakıyordum. Her hâline âşina olduğumuz yiyecekler o kadar albenili dizilmişlerdi ki insanın baktıkça iştahı açılıyordu
Tarih
- 27-09-2012 13:31
Tezgâhlardaki meyvelere baktım, hepsi tanıdık idi: Elma, armut, şeftali, üzüm, erik vb. Fakat etiketlerin üzerindeki isimlere baktım, hiç biri tanıdık, bildik gelmedi bana. Kendimi bir an başka bir ülkedeki meyve reyonlarında zannettim.
Çok iyi bildiğimiz meyvelerin hiç duymadığımız, okumadığımız adları karşımda duruyordu.
YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYIN
DİĞER HABERLER
eşya depolama
ahsap mobilya
Turkey Hair Transplant Packages
ts3 satın al
Anlaşmalı Boşanma Davası
FUE
iptv bayilik
Eşya depolama
iptv bayilik
Antalya Flughafen Transfer