Ordu'da karbonmonoksit zehirlenmesi

ORDU (AA) - Ordu’nun Fatsa ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen kadın hastaneye kaldırıldı

Güncel - 15-01-2015 19:30

Ordu'da karbonmonoksit zehirlenmesi

ORDU (AA) - Ordu’nun Fatsa ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen kadın hastaneye kaldırıldı.

Mustafa Kemal Paşa Mahallesi'nde yaşayan Hüsniye Yılmaz’dan haber alamayan eşi, telefonla komşularından yardım istedi. Komşuları, eve giderek zili çaldı fakat kapı açılmayınca kapıyı kırarak içeri girdi. Yılmaz'ın hareketsiz yattığını gören komşuları, yetkililere haber verdi.

Ambulansla ilçedeki özel bir hastaneye kaldırılan kadının sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği, hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

27-06-2026 - Güncel

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

27-06-2026 - Güncel

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer