Türkiye
Giriş Tarihi : 04-09-2013 09:44   Güncelleme : 04-09-2013 09:44

SOYS'DEN SAMSUNSPOR'A 200 BİN LİRA BAĞIŞ

Samsun Otomotiv Yetkili Satıcıları Derneği (SOYS) Samsunspor'umuza 200 bin lira bağışta bulundu.

SOYS'DEN SAMSUNSPOR'A 200 BİN LİRA BAĞIŞ
 Dernek Başkanı İsmail Okutgen ve Başkan Yardımcısı Recep Asal Başkanımız Emin Kar’ı ziyaret ederek kendisine olağanüstü özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ettiler. Okutgen ve Asal, Valimiz Hüseyin Aksoy'un Samsunspor için başlattığı kampanya çerçevesinde dernek üyeleri Erçal (SCANİA),  Asal (NİSSAN,SKODA,KİA), Oksan (CİTROEN), Onur (RENAULT,DACİA), Özön (WOLKSVAGEN-SEAT), Reis (OPEL-CHEVROLET), Kamer  (HUNDAİ), Oto Koç (FORD, VOLVO), Birmot (FİAT), Çim-Art (HONDA), Kosifler ( BMW ) ve İlk-El'den (İVECO-OTO KAR) toplanan 200 bin liralık bağış çekini Başkanımız Emin kar'a teslim etti. SOYS Başkanı İsmail Okutgen, muhteşem bir taraftara sahip olan Samsunspor'un yerinin TURKCELL SÜPER LİGİ olması gerektiğini belirterek," Bütün meslek kuruluşları ve sivil toplum örgütleri, bütün İl ve İlçe Belediyelerimiz, Samsun dışında, yurtdışındaki iş adamlarımız ve bürokratlarımız şehrimizin en önemli markası olan ve  Atatürk resmini göğsünde taşıyan tek takım olma özelliğini taşıyan Samsunsporumuza sahip çıkmaları gerekir" diye konuştu. Başkanımız Emin Kar ise SOYS ailesine katkıları nedeniyle teşekkür etti.
adminadmin