Fikir
Giriş Tarihi : 23-06-2013 09:42   Güncelleme : 23-06-2013 09:42

ALIN STANDINIZI!

Samsunda bir büfe işletmecisi, sigara firmasının kendilerine ürün bırakmaması üzerine firmanın kendilerine verdiği sigara reyonunu şirket önüne bırakarak kısa süreli protestoda bulundu.

ALIN STANDINIZI!
 İlkadım ilçesi Barış bulvarı üzerinde büfe işleten Mehmet Cengiz sigara firmasında bakiyesi olduğu halde gelen görevlilerin sigara bırakmaması üzerine firmayı protesto ederek sigara standını şirket önüne bıraktı. Bir yıldır düzenli olarak alışveriş yaptıklarını belirten Cengiz, "Bir yıla aşkın müşterisi olduğum, Türkiye çapında ki sigara firması böyle bir harekette bulunduğu için Samsun esnafı olarak kınıyorum.Bizlere verdikleri süslü standlarını da sigaralarını da istemiyorum.Bana vermiş oldukları reyonu dükkanımdan sökerek önlerine attım." dedi.
adminadmin