Köşe Yazıları
Giriş Tarihi : 24-06-2026 14:22

Dünya kupasında hüsran yaşadık!

Dünya kupası ilk maçını telafisi var diye düşünüp Avusturalya yenilgisini kaza olarak niteledik fakat yine aynı taktik, yine aynı oyun ve yine hüsranı yaşayarak bu sefer de Paraguay’a yenilip turnuvaya çok erken veda ettik.

Dünya kupasında hüsran yaşadık!

Ne kadar üzülsek yeridir fakat ne desek boş. Karşımızda kibir abidesi, ne yaptığı, ne konuştuğu belli olmayan bir federasyon başkanı ve her rakibe karşı aynı oyuncular ile aynı oyunu oynayan tutucu ve ufuksuz bir hoca var.

ABD Futbol Takımının Hocası, Türkiye-Avustralya maçını izlemiş olacak ki, rakibin oyununu bozmak için çift forvetle oynamış ve istediği sonucu almış. Biz ise iki maçı da aynı şekilde forvetsiz oynayarak bizden çok zayıf rakiplerimize maalesef boyun eğdik.

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ

adminadmin