Canik Belediye Başkanı Osman Genç, Canik halkına bayram tadında günler yaşatmak için çalıştıklarını söyledi.
Halkımızla kucaklaşıyoruz
Canik Belediye Başkanı Osman Genç, Ramazan ayını dolu dolu geçirdiklerini ve vatandaşlarla kucaklaştıklarını belirtti.
admin


















































































































































































































