Köşe Yazıları
Giriş Tarihi : 20-06-2026 18:28

İnsanı İzlemek!

Epeyce bir vakit, kamu yöneticiliği görevlerinde bulundum.

İnsanı İzlemek!

32 yıl devlet-kamu hizmeti görevlerimden sonra, 2020 yılında, kamudan emekli oldum.

Kamunun nasıl hantal olduğunu ve niçin böyle olduğunu biliyorum.

Çözümü; çok kolay, kısa ve basit değil. Her şey, İnsan unsuruna bağlı.

İyi ahlâklı, temiz müslüman, gözü kara ve cengâver insanlarımızın, işin başına gelip, yetki aldığı kurumlarda, önce çok ciddî düzelmeler oluyor.

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ

adminadmin