Saddam gitti, Esat gitti, Şah Rıza Pehlevi gitti, Türkiye Cumhuriyeti’nin eski karanlık ruhu da yok oldu ama Kürtler ortada duruyor, tabi bu süre içinde birileri Kürtlere sağdan soldan hücum etti şahsiyetleriyle oynamaya çalıştılar, fakat bana öyle geliyor ki Kürtler inanç ve şahsiyetine dönecekler. Unutmayın Kürtlerin olmazsa olmaz iki değeri var; Dini ve namusu, bu iki değeri önemsemeyen Kürt büyük ihtimalle genetiği bozuktur. Unutmayalım ki bir toplum inanç ve kültürünü kaybederse yok olmaya mahkumdur.
Kürtler ülkemizin sigortasıdır
Yüzyılı aşkındır, dört parçaya ayrılan Kürtler her bir parçada kendi öz vatanında itilip kakıldılar.
admin


















































































































































































































