Tarih
Giriş Tarihi : 27-09-2012 13:31   Güncelleme : 27-09-2012 13:31

Meyve Adlarını Da Kaybetmişiz

Geçen gün, şehrimizdeki büyükçe marketlerden birinde meyve-sebze reyonuna bakıyordum. Her hâline âşina olduğumuz yiyecekler o kadar albenili dizilmişlerdi ki insanın baktıkça iştahı açılıyordu

Meyve Adlarını Da Kaybetmişiz
Tezgâhlardaki meyvelere baktım, hepsi tanıdık idi: Elma, armut, şeftali, üzüm, erik vb. Fakat etiketlerin üzerindeki isimlere baktım, hiç biri tanıdık, bildik gelmedi bana. Kendimi bir an başka bir ülkedeki meyve reyonlarında zannettim.

Çok iyi bildiğimiz meyvelerin hiç duymadığımız, okumadığımız adları karşımda duruyordu. 


YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYIN
adminadmin