Samsun İlkadım Aziz Atik Fen Lisesinde bir Şiir Dinletisi gerçekleştirildi.
Okulun Kültür- Edebiyat Kulübü tarafından hazırlanan ve sunulan şiir dinletisi, izleyenlerin büyük beğenisini kazandı.
Okul öğrencilerinin şiirleri okurken, şiirleri adeta yaşar gibi seslendirmeleri ve güzel yorumlamaları da dikkat çekti.
Fen Lisesi'nde de edebiyatın da güzel ve başarılı bir şekilde yapılabildiği de bu şekilde görülmüş oldu.
Okul Müdürü Musa Bayar, Şiir Dinletisi' ne katılan ve edebiyatın önemli ve olmazsa olmazlarından biri olan şiirin; öğrenciler tarafından başarıyla seslendirilmesinden duyduğu memnuniyetini dile getirip; etkinliği düzenleyen okulun Edebiyat Öğretmenleri ile Okul Kültür- Edebiyat Kulübü' ne teşekkür edip kutladı.
Bu tür edebi etkinliklerin devam edeceği belirtildi.
Haber: Oktay ZERRİN- Samsun



















































































































































































































