Güncel
Giriş Tarihi : 22-04-2015 18:00   Güncelleme : 22-04-2015 18:00

Emekli olan polislere veda yemeği

 ARTVİN (AA) - Artvin'de emekli olan polislere "veda" yemeği verildi

Emekli olan polislere veda yemeği

 ARTVİN (AA) - Artvin'de emekli olan polislere "veda" yemeği verildi.

Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Emniyet Genel Müdürlüğü Yüksek Değerlendirme Kurulu kararı ve Bakanlık oluruyla emekli edilen polisler için Polisevi'nde veda yemeği düzenlendi.

İl Emniyet Müdürü Alaattin Akbaş, yardımcısı Ali Adıgüzel ve diğer polislerin de katıldığı yemekte konuşan Akbaş, emekli personele polis teşkilatına verdikleri hizmetler için teşekkür etti. Akbaş, yemek sonrası emekli polislere çeşitli hediyeler de armağan etti.

Emekli olan polisler de yemek sonrası mesai arkadaşları ile vedalaşıp görevlerinde başarı diledi.

adminadmin