Türkiye
Giriş Tarihi : 25-03-2016 12:04   Güncelleme : 25-03-2016 12:04

Silivri'de Samsun Çıkarması!

AK Parti Genel Merkez İstanbul Koordinatörü Ahmet Yeni, Silivri’de bulunan Samsunlular Derneği'ni ziyaret etti AK Parti Genel Merkez İstanbul Koordinatörü ve 22 -23-24. dönem Samsun Milletvekili Ahmet Yeni, dün 3. Bölgede bir dizi ziyaretlerde bulundu. 4 ilçeyi ziyaret eden Yeni, ilk ziyaretini Silivri Samsunlular Derneğine gerçekleştirdi. Ziyarette hemşerileriyle hasret gideren Yeni’ye AK Parti İstanbul 3. Bölge Teşkilat Başkanı Metin Karakaş, AK Parti İlçe Başkanı Rıfat Kutlu ve Yönetim Kurulu Üyeleri eşlik etti. Sorumluluklarımızı biliyoruz Samsun Milletvekillini dernekte ağırlamaktan onur duyduğunu ifade eden Silivri Samsunlular Derneği Başkanı Bilhan Ahçıoğlu; “ Silivri Samsunlular Derneği olarak ilk defa bir Samsunlu Milletvekili ağırlamaktan gurur duyuyoruz. Samsunlular derneği 2014 yılında Silivri’de kurduk. 2 yıllık bir derneğiz. Derneğimizin kuruluş amacı Silivri’de yaşayan yaklaşık 11 bin hemşerimizin sorunlarıyla birebir ilgilenerek, yardımcı olabilme ve kültürümüzü burada da yaşatabilme gayretidir. 300’e yakın üyemiz var. Henüz 2 yıllık bir dernek olmamıza rağmen sadece kendi sorunlarımızla değil, yine üzerimizde bir sorumluluk hissettiğimiz sosyal projelerimizle de Silivri’mize katkıda bulunmaya çalışıyoruz. 27 Mart Pazar günü gerçekleştireceğimiz “19 Mayıs Atatürk Hatıra Korusu”  projemiz ile yine Silivri’de ilk defa hayata geçirilecek olan ağaç dikimi törenimiz var. Bu vesileyle 27 Mart Pazar günü saat 2’de tüm hemşerilerimizi Samsunlular Mahallesi olarak bilinen bölgedeki ağaç dikim törenimize davet ediyoruz” dedi. 19 mayıs çıkarması tesadüf deği! Silivri’deki Samsunlu hemşerileriyle bir araya gelen AK Parti Genel Merkez İstanbul Koordinatörü Ahmet Yeni; “ Bugün Silivri’de olmaktan ve burada hemşerilerimizle bir araya gelmekten ziyadesiyle mutluyum. Samsunlular derneği olarak böylesine faal projelerde, sosyal sorumluluk sahibi olabilindiğini görmek bir Samsunlu olarak beni çok mutlu etti. Kültürümüzün, örf ve adetlerimizin burada yaşatılıyor olması çok büyük anlam ifade ediyor. Samsunlular gittiği her yere uyum ve katkı sağlıyor. Türkiye’nin her tarafında gittiği yeri imar eder Samsunlular. Zaten Atatürk’ün Samsun’a çıkışı tesadüf değildi. Samsun zaten vardı. Padişah üst düzey subaylarla birlikte Atatürk’ü Samsun’a görevlendirmiştir. Bildiğiniz gibi Kurtuluş Savaşımız 19 Mayıs’da başladı ve bugünkü yaşadığımız topraklarımızda o günkü adalarımızın emekleri çok büyüktür. Daha ötesi var. Çanakkale olmasaydı 19 Mayıs olamazdı. Çanakkale olmasaydı Polatlı olmazdı. Dolayısıyla bizler bugün ülkemizde ve dünyanın bütün dünyada ecdadımıza sahip çıkan bir hükümetiz. Her gittiğim yerde de söylerim. Derneklere birebir siyasetin bulaştırılmaması taraftarıyım. Burada da aynı şeyi söylüyorum. Günü geldiğinde siz işi gidişata göre değerlendirirsiniz. Ama bir siyaset kimliği oluşursa burada kimse gelmeyebilir. Derneği herkese açın” dedi. Terörle mücadelemiz devam edecek Konuşmasında hükümetin şu andaki terörle mücadele konusuna da değinen Yeni; “ Terörün dini, ırkı, mezhebi, imanı olmaz. Ve olmadığını da bugün gördüler. Başbakanımız Brüksel’de toplantı yaparken çadır kurduranlar, yine istemiyoruz tasvip etmiyoruz ama bugün bakıyorsunuz Belçika’da Metrolar çalışmıyor, insanlar sokağa çıkamıyor. İnşallah terör pisliğini ülkemizde bitirene, yok edene kadar mücadelemiz devam edecek. Bunların taşeronlarını da ülkemizden def edene kadar mücadelemizi sürdüreceğiz. Kanımızın son damlasına kadar mücadele edeceğiz. Bizde Kürt, Türk, Laz, Çerkez, Arap ayrımı yok. Bu vatan toprakları için Çanakkale de savaşanlar, hepsi bu toprakların gerçek sahibidir. Bu sahipliği devam ettireceğiz. Ülkemize yabancıların müdahale etmesine asla izin vermedik vermeyeceğiz. Ama bunun yanında da birçok kardeşimiz şehit oluyor. Onları da içimize atıyoruz, içimiz kan ağlıyor ama sonuna kadar da terörü bitirmek için devam edeceğiz. Biz 78 milyonun kardeşliğini devam ettireceğiz, birlik beraberliğimizi sağlayacağız” dedi. Biz muhasır medeniyetlerin temsilcisiyiz Türkiye’nin ilerledikçe düşmanlarının çoğaldığını söyleyen Yeni; “ Hatırlarsanız 3. Köprü, 3. Havalimanı yapılmasın diye ortaya çıkan 3-5 zibidi, havaalanından vazgeçin dedi. Havaalanını istemeyen kim? Almanya. Ortadoğu’nun, Balkanların tüm insanlar buradan inip kalkacak, Fransa Havayolları batacak. İster mi? İstemez. Beslediler birileri ve Taksim olaylarını yaptırdılar. Mimarlar Odasının Başkan Yardımcısı siz kimsiniz ya! 3. Köprüden vazgeçin, Tünelden vazgeçin, Havaalanından vazgeçin diyorsunuz. Biz ne dedik halkın yolu Havayolları. Ve herkes uçacak. Biz bunları 2002’de söylediğimiz zaman kolalı gömlekli beyler rahatsız oldular. Bizde dedik ki, alışacaksınız beyler. Ve alıştılar. Çok şükür ülkemiz iyi yerlere doğru gittikçe çevremizdeki düşmanlarımız rahatsız oluyor. Ön kesmek için yapmadıkları şey kalmıyor. Bizim terörle, teröristle hiç işimiz olmaz. Biz Muhasır Medeniyetin temsilcileriyiz” dedi. GAZETEMİSTANBUL - FATMA SARIBIYIK YILDIRIM