Yüce Allah bu kainatin içinden sadece insana cüzi irade vermiş ve onu emirlerine muhatap kılmıştır. Önünde hesap kitap günü var, ebedi hayatta gideceği cennet ve cehennem var. Ah hep bu şuurla yaşasaydık olmaz mıydı? O zaman yeryüzünde yaşanan haksızlıklar azalır huzur ve mutluluk artardı.
Malum bu dünyada insanı aşan durumlar oluyor, ancak o durumların karşısında yapabildiğinizi yapıp gücünü aştığı duruma geldiğiniz zaman tevekkül ediyorsunuz, çünkü gerçekten ondan sonrası Aziz ve Rahman olan Allah’ın meşietindedir.
Vatandaş, hububatı ekip gerekli hizmeti yaptıktan sonra yeşermesi için dua ediyor,
YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ