Türkiye
Giriş Tarihi : 08-06-2016 15:43   Güncelleme : 08-06-2016 15:43

Oyun bitti yemedi değil mi!

Gel oyun oynayalım

Oyun bitti yemedi değil mi!
Gel oyun oynayalım. Ben yumayım gözlerimi, sen de saklan. Hadi başladım saymaya... 1,2,3,4,.... Önüm arkan sobe saklanmayan ebe!!! Çocukluk ne güzeldi. Ne oyunlar oynardık. Oyunlar oynar kavga etmezdik. Büyüdük yine oyunlar oynuyoruz. Hem de ne oyunlar... Bizlerin gözlerini bağlıyorlar. "bizi yakalayamazsın" diye bağırıp, etraflarında kapalı gözler ile ellerimizi sallayarak yakalamaya çalışıyoruz. Biz büyümedik mi?... Hala saf tertemiz çocuklar mıyız? Nerde...? Kurtlar oyun kurmuşlar biz kuzucuklara!! Dünya da ilk kan Akıtan,  kardeşini öldüren kabil dökmedi mi? O zaman işte bu zaman... Hala kardeş, kardeşe oyunlar kurup öldürüyor. Bakıyorlar olmuyor! O zamanda oyunlar ile aktörler ile Birbirimize düşman olmamız için uğraş veriyorlar. Türk-Kürk kavgası çıkardılar. Tutturmaya çalışıyorlar. Nasrettin hocalar Çoğaldı mı ne... Göle maya tutmaz. Bizim kanlarımız su değil ey ahmak düşmanlar. Bizi, birbirimize düşman edemeyeceksiniz.    Şimdi oyunun yeni sahnesinde Ermeni - Türk oyunu var. Ey Alamanya sana ne oluyor ? Siz kendi pisliğinizi temizleyin. Yahudileri, nasıl haince insanlıktan bir nebze almamış ruhlarınızla katlettiniz. Eğer Türk Milleti katliam yapmış olsa idi... Ermeni diye bir millet kalmazdı. Ama oyun o kadar büyük ki... Mafyalar vardır ya!! Kara dünyanın insanları, kendilerinin kuralları ve kanunları olanlar. O insanlar büyük insanlara oyun oynarlarken, kendi ailesi içinden yaptırırlar. Çünkü olay ailede kalsın, mafyada yoluna devam etsin. İşte bu... Şimdi gelelim şu meseleye. Alman parlamentosunda oylanan Ermeni Soy kırımına!  Bu parlamentoda adı kimliği Türk olan aslında... Türklük ile uzaktan yakından alakası olmayan müsveddelere.   Ermeni soyundan mıdırlar ne!! Neyin peşindeler derseniz. Bunlar sinek ya, suya düşüp mide bulandıracaklar. Türk - Ermeni deyip, biz millet olarak çabuk gaza geliriz ya... Düşmanlığı hortlatacaklar. Alooo.... Bizler sizin gibi üçkâğıtçıları çok gördük. Tarih sizler ile dolu. Ama iyi piyonsunuz. Kaç paralık adamsınız desem... Yok, para da etmezsiniz. Neyse yaa! Şimdi ben bir bayanım ya bana böyle yazılar yakışmaz dimi. Ha birde Avrupa’da yaşıyorum. Kibar olacağım da... Kanımda Türklük var. Bir de Kasımpaşalıyım.... Van minut... Soysuzlar. Hadi başka oyunlar kurmaya. Bunu da yemedik. Ama bunu da yazdık bir yere. Bakın biz Türkler yenilen yemeğin hesabını başkasına ödetmeyiz. Bizler öderiz. Öyle ayrı gayrı olmaz. Öyle mal kullanmayız. Tarihe not düştürürken... Tarih yazarız. Tarih bizleri yazamaz. Anladım mı?... Laf aramızda kalsın da, bu almanlar korkaklar ya... Şimdi uykuları kaçmıştır bunların. İyi uykular Piyon Almanya... Sevgilerimle  Değerli okurlarım. Tülay Demircan Koyuncu 
adminadmin