Samsun Haber
Giriş Tarihi : 28-11-2014 18:30   Güncelleme : 28-11-2014 18:30

SAMSUN’DA 3 KİŞİ SOBADAN ZEHİRLENDİ

Samsun’da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastanelik oldu

SAMSUN’DA 3 KİŞİ SOBADAN ZEHİRLENDİ
Samsun’da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastanelik oldu.
Olay, İlkadım ilçesi Hastane Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kömür sobasından sıkan karbonmonoksit gazından zehirlenen M.A.(38) ile kızları S.A.(17) ve S.A.(16) hastanelik oldular. Ambulansla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılan 3 kişi tedavi altına alındı. M.A.’nın hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.
adminadmin