Fikir
Giriş Tarihi : 09-12-2014 13:21   Güncelleme : 09-12-2014 13:21

3-0'lık Yenilgi Şok Yarattı

  Trabzon'da fatura: defans, kaleci, hakem   3-0'lık Yenilgi Şok Yarattı Ersun Yanal'ın göreve gelmesinden sonra Galatasaray karşısında alınan 3-0''ık galibiyet, ardından gelen 3-1'lik Metalist Kharkiv ve 4-1'lik Gençlerbirliği galibiyetleriyle gözünü zirveye diken bordo mavili takım için Beşiktaş karşılaşması, hem oyun, hem de sonuç olarak adeta şoka sebep oldu

3-0'lık Yenilgi Şok Yarattı
  Trabzon'da fatura: defans, kaleci, hakem   3-0'lık Yenilgi Şok Yarattı Ersun Yanal'ın göreve gelmesinden sonra Galatasaray karşısında alınan 3-0''ık galibiyet, ardından gelen 3-1'lik Metalist Kharkiv ve 4-1'lik Gençlerbirliği galibiyetleriyle gözünü zirveye diken bordo mavili takım için Beşiktaş karşılaşması, hem oyun, hem de sonuç olarak adeta şoka sebep oldu. Ersun Yanal, maçtan sonra, "Ben ve oyuncularım bunu beklemiyorduk" dedi.   "AVANTAJ KAYBETTİK" Beşiktaş maçına zirveyle puan farkını kapatmak için büyük önem veren Ersun Yanal, Galatasaray'ı deplasmanda yenerek kazandıkları 3 puanın avantajını yitirdiklerini vurgularken şunları söyledi: "Artık rakiplerimizin kaybettiğini biz kazanmalıyız. Kazanarak gitmeliyiz. Beşiktaş maçını döndürme şansımız, oyunun tüm bölümlerinde vardı ama bu ritmi bir türlü yakalayamadık. Oyuncularımızla bu konuyu konuşacağım ve bir daha böyle bir maç oynamamanın yoluna bakacağız."   YATABARE VE WARİS'İN OYNAMAMA SEBEBİ Beşiktaş karşısında takım 2-0 gerideyken Yatabare ve Waris gibi hücum oyuncularını kenarda tutmasının sebebini de açıklayan Ersun Yanal, "Yabancı oyuncu çıkarmak için stoperlerden birini dışarıya almak gerekiyor. O konuda sıkıntı çekiyoruz. Çünkü savunma oyuncusu alıp hücum oyuncusu koymak ve saha içinde değişiklik yapmak oldukça güç" ifadesini kullandı.   HAKEMİN KARARLARINA TAKILI KALMAMALIYIZ" Karşılaşmanın hakemi Mete Kalkavan ve yardımcılarının yönetimi konusunda da açıklamalarda bulunan Ersun Yanal, bu konuda şunları söyledi: "Müsabakayı rakiple yapıyoruz. Asla başka unsurları gözetmeden oynamak gerekiyor. Hakem faktörü bir tarafta durmalı ve oyuna konsantre olmalıyız. Ne olursa olsun verilen kararları yorumlamak ve bu kararların üzerine yorum yaparak oynamak bizi konsantrasyondan uzaklaştıracaktır. Oyunda hakem hata yapmış olabilir. Gerçekten goldür, vermemiş olabilir. Ben kendimize dönük olarak eleştiriyorum. Biz bunlara bakmayıp oyuna dönmek zorundayız. Oyuna devam etmek ve oynamak zorundayız. Bu türlü bir mazereti, oyuncularım ve ben kabul etmemeliyiz. Çünkü oyun oynayanız, oynayan tarafız. Hakem o hatayı yapmıştır, ama biz oyuna dönmeliyiz. Biz oyuna dönemedik, orada takıldık kaldık. Oyuna dönmeliydik ama birinci, ikinci, üçüncü golde ve oyunun içindeki devam ede gelen süreçte kararlara ve kurallara takılı kaldık. O kararlara takılı kalmamalıyız. Hakemin kötü veya iyi yönetimi ile ilgili asla bir şey söylemeyeceğim. Bizim verilen kararlara olan yorumumuzu oyunumuzu bırakarak, oyunumuzdaki kaliteyi ya da yapmamız gerekenleri erteleyerek bir tepki gösteremeyiz. Böyle bir lüksümüz yok bizim. Hakem bizim rakibimiz değil, bizim rakibimiz karşıda oynayan takım. Ona göre davranmalı ve ona göre oynamalıyız."   ÖZER HURMACI'DAN MESAJ Trabzonspor'un orta saha oyuncusu Özer Hurmacı ise sosyal medya arıcılığıyla taraftara mesaj gönderdi. Önceki maçlarda attıkları gollerden sonra yaşanılan sevinçlerin fotoğraflarını paylaşan Özer, şu ifadeleri kullandı: "Üzgünüm, üzgünüz. Maç kaybedebiliriz ama böyle değil. Ders alacağız, önümüze bakacağız. 1 maç 3 puan sadece. Biz sadece iyi günde değil, kötü günde de birlikteyiz. Allah büyük. Daha çok fetihler yaşatacağız."   BEŞİKTAŞ TARAFTARINA HAYRAN KALDILAR Bu arada bordo mavili futbolcular, maçın oynandığını Konya Büyükşehir Torku Arena Stadı'nı dolduran Beşiktaş taraftarına hayran kaldılar. Önceki maçlarda taraftarların Avni Aker'de kendilerini yeterince desteklememesinden yakınan oyuncular, 90 dakika takımlarını destekleyen yaklaşık 32 bin siyah beyazlı taraftarın maçın kazanılmasında büyük etkisi olduğunu söylediler. Bordo mavili oyuncular, "Kendi stadyumları bittiğinde Beşiktaş bu taraftar desteğiyle içeride çok zor maç kaybeden bir takım olur" dediler.   http://spor.haberturk.com/
adminadmin