Güncel
Giriş Tarihi : 01-03-2015 18:30   Güncelleme : 01-03-2015 18:30

Abana'da obeziteye karşı yürüyüş düzenlendi

KASTAMONU (AA) - Abana ilçesinde "Obeziteyle Mücadele İçin Yürüyoruz Projesi" kapsamında yürüyüş düzenlendi

Abana'da obeziteye karşı yürüyüş düzenlendi

KASTAMONU (AA) - Abana ilçesinde "Obeziteyle Mücadele İçin Yürüyoruz Projesi" kapsamında yürüyüş düzenlendi.

İlçe Devlet Hastanesi Müdürü Uğur Yiğitsoy, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Kastamonu Halk Sağlığı Müdürlüğünce başlatılan projeye destek verdiklerini söyledi.

Bu kapsamda Çanak Mehmet Oyar Sağlıklı Yaşam Yolu'nda yürüyüş yaptıklarını aktaran Yiğitsoy, "Obezite, günümüzde ciddi tehdit oluşturuyor. Bu konuya dikkati çekmek ve farkındalık oluşturmak için başlatılan projeyi destekliyoruz. Bundan sonraki süreçte de etkinliklerimizi artırarak obeziteyle mücadelemizi sürdüreceğiz" diye konuştu.

Yürüyüşe Hastane Başhekimi Öznur Arslan, belediye ve sağlık çalışanları ile vatandaşlar katıldı.

adminadmin