Samsun Haber
Giriş Tarihi : 11-05-2018 11:35   Güncelleme : 11-05-2018 11:35

Asarcık Halk Eğitimi Merkezi Yılsonu sergisi ilgi gördü!

Samsun Asarcık ilçesi Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü yılsonu sergisi bugün sona erecek.

Asarcık Halk Eğitimi Merkezi Yılsonu sergisi ilgi gördü!

Asarcık Belediyesi ek binasında açılan serginin açılış konuşmasını Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Mustafa Kaya yaptı.

Kaya, bugüne kadar Asarcık’ta yüzün üzerinde kurs açtıklarını belirterek, kişilere bireyler öğretmek, beceriler kazandırmak amacında olduklarını belirtti.

Devam eden okuma yazma ve diğer kurslar hakkında bilgi veren Kaya, Asarcık ilçesinin özellikle spor kurslarında gösterdiği başarıya vurgu yaparak, Desteklerinden dolayı Kaymakam Fatih İzmir’e , Belediye Başkanı Şerif Kılaguz’a , İşkur il müdürlüğüne ve tüm kurumlara teşekkür etti.

Halk oyunları gösterisinin ardından başarı gösteren kursiyerlere belgeleri verildi. Ardından açılış yapılarak sergi gezildi. Asarcık halkı sergiye yoğun ilgi gösterdi. Oluşturulan Şark köşesi büyük ilgi gördü. Şark köşesinde Asarcık’ın kültürel özellikleri de yansıtıldı.

Serginin açılışına Kaymakam Fatih İZMİR, Belediye Başkan Vekili Lütfü KİSE, Garnizon komutanı İbrahim İGAL, İlçe Emniyet Müdürü Cengiz METİN, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cafer DEMİRTAŞ, Daire Amirleri, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri, siyasi partilerimizin ilçe temsilcileri, Okul müdürleri ile kursiyerler ve vatandaşlar katıldı.

Sergi bu akşam sona erecek.

 

adminadmin