CANİK'TE ULAŞIM ÇALIŞTAYI
Samsun'un şehir içi, ilçeler arası ve şehirler arası ulaşım sorunu Canik Belediyesi tarafından bugün düzenlenecek 'Ulaşım ve Trafik Çalıştayı'nda masaya yatırılacak. Başkan Osman Genç, "Samsun'un ulaşımının sağlıklı olması demek, ekonomide bölge lideri olmak, ihracatta Anadolu'nun iç kısımlarına, Karadeniz'in karşı kıyılarına ulaşmak demektir" dedi.
Canik Belediyesi ve Samsun Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Merkezi Derneği (SASEMDER) işbirliğiyle düzenlenen "Ulaşım ve Trafik Çalıştayı bugün Canik Kültür Merkezi'nde saat 09.00'da başlayacak. Kara, deniz, hava ve demiryolu ulaşımı ile ilgili kişi, kurum ve kuruluşların katılımı ile gerçekleştirilecek çalıştayda, şehir genelinde ve şehirler arası ulaşımında yaşanan sorunları tespit etmek ve çözüm önerilerini belirlemek hedefleniyor.
admin


















































































































































































































