KAYMAKAM EKİNCİ, GENÇ'İ KUTLADI
Canik Belediye Başkanı Osman Genç, "19 Mayıs sahip olduğu 22 kilometrelik sahil şeridi, temiz kumsalı, denizi, güneşi, deltası ve su basar ormanları ile turizmden hak ettiği payı almalıdır. Bunun için bu güzel ilçemize eksikliği hissedilen turistik konaklama tesislerini mutlaka kurmalıyız" dedi
Canik Belediyesi tarafından kültür hizmeti olarak bastırılan ve Samsun ile Karadeniz illerinin ticari tarihini anlatan "Tarih Boyunca Karadeniz Ticareti ve Canik (Samsun)" kitabının tanıtımı amacıyla düzenlenen 'Samsun Kültür ve Tarih Buluşmaları' 19 Mayıs ilçesinde gerçekleşti. 19 Mayıs halkının ilgisiyle karşılaşan Başkan Genç, kurtuluş mücadelesinin başladığı tarih olan 19 Mayıs'tan alan ilçenin yönünü turizm, hayvancılık, balıkçılık gibi alanlarda çizmesi gerektiğini belirterek, "19 Mayıs turizmden hakettiği payı almalıdır" dedi.
admin


















































































































































































































