Köşe Yazıları
Giriş Tarihi : 06-05-2022 14:06   Güncelleme : 06-05-2022 14:06

Keşke bir mayıs bayram olsa!

Ak parti hükümeti bir mayısı resmen işçi bayramı yaptı, anladık da… Misal; Bugün işçileri sevindirecek ve bayram olduğunu hissettirecek mesela neler olacak dersiniz!

Keşke bir mayıs bayram olsa!

Ak parti hükümeti bir mayısı resmen işçi bayramı yaptı, anladık da…

Misal;

Bugün işçileri sevindirecek ve bayram olduğunu hissettirecek mesela neler olacak dersiniz!

1.Belediyeler sadece bugüne ait, “işçi kardeşlerimizin hanelerinde kullanmış olacakları suyun bedelini almıyoruz” diyecekler mi?

2.Elektrik dağıtım şirketleri de işçilerin bugünkü sarf edecekleri elektriği için “Bu da bizden” deyip sayaçtan silecek mi?

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ

Recep YAZGANRecep YAZGAN