Maçın bütününe bakıldığında çok kötüydük. 2-0 yenikken bile Altınordu dalga geçer gibi top çevirdi ve maalesef sahada buna bile isyan eden oyuncumuz yoktu.
Biz Erzurum’da öndeydik rakip on kişi kalmıştı skoru artırmayı bırak galibiyeti bile koruyamadık. Bu sefer biz eksik kaldık ve yine bir B planımızın olmadığını gördük. Yani iki şekilde de oynamayı beceremedik. Oysa futbol oyunu her türlü duruma göre oynayabilmeyi gerektiriyor.


















































































































































































































