Yeni transferden doğrusu hiç ummadığımız bir oyun tarzı görmek bizleri hem üzdü hem de telaşlandırdı ilerisi için. Bu Samsunspor; her ne kadar bunlar hazırlık maçı dese de bize şimdilik pek inandırıcı gelmedi.
Ne yani hazırlık maçının ciddiye alınmaması mı gerekir? Bu maçlar resmî lig maçları değil diye; alınan başarısız sonuçları yok mu sayacağız?
Ofspor 3. Lig takımı, Van Büyükşehir Belediye ve son oynadığımız Pazarspor da3. Lig takımlarıydı. Peki skorları bir yana bırakalım da oynanan oyun bu takıma hiç yakıştı mı?



















































































































































































































