Savaşmak mı istiyorsunuz!?
Adam gibi çıkın karşımıza da ,nasıl savaşılır öğrenin.
Kendilerini para ile satan fahişelerin bile
Bir adapı mevcuttur.
Siz kanı bozukların tek bildikleri
Güçsüz insanları yok edip,
Göz dağı vermeye çalışıyorsunuz da...
Bizler kanlarımızın son damlasına kadar
"Vatan uğruna helal olsun "diye
Beklediğimizi bilmiyorsunuz.
17Aralık gününe denk gelmesi,tesadüf olmadığı açık bir gerçek.
Bir hafta öncesinden,Polisimizi hedef alarak ,bir göz korkutma oyunu oynanarak canlara atılan bombaların ardından,
17 aralık sabahı genç fidanlarımızı kurutmak ...
Şimdi sırada 25 Aralık mı var!??
17.12.2016 tarihinde 530 askeri personelin açığa alınacağı bildiriliyor.
Ve bu kadar asker sabah bir otobüse bindiriliyor!?
Sizce bu nedir!?
Kimler içimize sızmış?
Kim bu kahpe dölleri!?
Kansızlar...
İzmirin göbeğinde bir sol görüşlü,
hatta hükümet düşmanı olarak tanınan
Siyasi partinin ,ellerinde Türk Bayrakları,dillerinde "kahrolsun pkk"söylemleri ile yürüş yapdıklarına şahitlik ettim.
Onları görünce önce şaşırdım.
Ama en zor günlerden birini yaşarken
Bu olayı sevgi ile karşılayıp.
Teşekkür ettim.
Lakin birlik beraberlik zamanındayız.
Her bir yaşanan olay sonrası ,
ülkemizde yaşayan
Mezhepleri inançları farklı milletimizin meydanlarda kol kola ve de yan yana birlik olabilmektir.
Düşmanlarımız çok kuvvetli!!!
Aklıma peygamberimizin ilk savaşı geldi.
333 kişilik müslüman ordusuna karşılık 1000 kişilik donanımlı kafir ordusu.
Müslümanların savaşacak silahları bile
Aciz ve az iken,
Sadece inançları mevcuttu.
Lakin gizli bir korku sarmıştı ,onları.
İki ordu karşılaşınca müslüman ordusunu çok kalabalık olarak
Görmelerini sağlayan ve de, kafir ordusunun yüreklerine korku salan yüce mevlam,zafer ile müslümanları şerefşendirmiştir.
Rabbim, Bizlere düşmanlık yapan milletlerin de ,yüreklerini
Kahru perişan eyler.
Sabırlarımız azalıyor!!
Gözlerimizde yaşlar akmaktan,
Göz pınarlarımız kurudu.
Ama her şeye rağmen düşmanlara meydan vermiyeceğiz.
Polisimizin,askerimizin yanındayız.
Onlar bizlerin,15 temmuzda birbirine vurdurmaya çalıştıkları iki canlarımızdır.
Polisimizde
Askerimizde
Bizler bir bütünüz.
İnanın bu yaşanan olayların, yarısı başka bir ülkede yaşansaydı sokaklarda Bir insan göremezdiniz.
Oysa sokaklar inatla dolu.
Korkmuyoruz.
Başımız sağ olsun.



















































































































































































































