Gençler Canik'te buluştu
Canik Belediyesi tarafından düzenlenen Samsun Gençlik Çalıştayı Canik Kültür Merkezi'nde düzenlenen açılış töreniyle başladı. Bugün sona erecek olan çalıştayda gençler, fikirlerini, beklentilerini ve nasıl bir şehir hayal ettiklerini tartışıyor
Samsun gençliğinin yaşadığı şehre, ülkeye ve dünyaya bakışını ortaya koymak ve manevi değerleri ile barışık bir gençliğe katkı sağlamak amacıyla Canik Belediyesi tarafından düzenlenen Samsun Gençlik Çalıştayı dün Canik Kültür Merkezi'nde başladı. AK Parti Samsun Milletvekili Akif Çağatay Kılıç, Canik Belediye Başkanı Osman Genç, AK Parti Canik İlçe Başkanı Yılmaz Hocaoğlu, AK Parti İl Kadın Kolları Başkanı Nurhan Yapıcı Özel, AK Parti İl Gençlik Kolları Başkanı Caner Göktepe, öğretim üyeleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, daire amirleri ve öğrencilerin katıldığı çalıştay saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.
admin


















































































































































































































